Tijdelijk BTS menu bij Starbucks in Korea



Sinds BTS wereldwijd beroemd, hot en trending is, probeert iedereen daar natuurlijk op mee te liften. Van LG tot Hyundai, mijn bae’s zijn overal wel te vinden. Sinds 21 januari is ook Starbucks in het rijtje te vinden met hun limited edition ‘Be The Brightest Stars’ collectie in samenwerking met BTS. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder.


Samenwerking voor het goede doel
Starbucks in Zuid-Korea kon rekenen op een heleboel nieuwe klanten de afgelopen twee weken. Op 21 januari lanceerde zij hun ‘Be The Brightest Stars’ collectie in samenwerking met BTS. De collectie, die tot en met 6 februari verkrijgbaar is, bestaat uit een drankje, verschillende desserts en merchandise. Een deel van de winst van deze collectie gaat naar ‘career and educational development programs for disadvantages young people through the Beautiful Foundation’ zoals Starbucks zelf op hun website zegt.


BTS-menu
Het tijdelijke menu bij Starbucks bestaat uit een aantal desserts en een drankje. Zo is er de Blueberry Star Macaron, Vanila Star Macaron, Purple Berry Cheesecake en de Purple Star Cupcake. Deze komen met een BTS-logo van chocolade, smullen dus! Daarnaast is er één drankje dat zowel heet als koud te bestellen is: Blooming Pruple Vin Chaud. Iets dat mij totaal niets zegt. Starbucks omschrijft het drankje op hun website als volgt: “A beverage subtly flavored with elderflower, grape juice and fruit.” Uiteraard moest ik dit menu proberen en ging ik samen met een van mijn vriendinnen, Ella, eropuit om te proeven. Benieuwd? Bekijk dan de video hieronder.




BTS x Starbucks merchandise
‘Een K-popgroep zonder merchandise is geen K-popgroep,’ moet Starbucks gedacht hebben. Naast het paarskleurige menu, heeft Starbucks ook een aantal merchandise items gelanceerd voor deze tijdelijke collectie. Wederom paars van kleur met een stippen print.  De collectie bestaat uit een sleutelhangen, pouch voor je tablet en laptop, drinkglazen en een mok. Voor to-go bestellingen is er een papieren tasje en cup sleeve in deze stijl. De merchandise was echter al binnen een enorm tempo uitverkocht. Veel fans -including me- grepen daardoor net mis.


Wat zou jij bestellen van het menu?

Een reactie posten

0 Reacties