Seoul Cafe Guide: Cafe Layer Studio, gebakjes in Gangnam



Als ik ergens fan van ben, dan zijn het de ontelbare geweldige cafeetjes hier in Seoul. De thema’s lopen enorm uit een en ieder café verkoopt weer andere gebakjes. Mijn doel is om zoveel mogelijk van deze leuke en unieke cafés te bezoeken en erover te schrijven. Mijn zogenaamde dieet schuif ik maar even aan de kant. Benieuwd naar Cafe Layer Studio in Gangnam? Lees dan snel verder.

De cafeetjes die mijn vriendinnen en ik bezoeken vinden we meestal op Instagram of Facebook. Maar dit keer besloten we iets te zoeken door simpelweg ‘cafe gangnam’ in Google te zoeken. Cafe Layer Studio vonden we er mooi uitzien en we besloten dus ook om daar naartoe te gaan.

Uiteraard heb ik ook een video gemaakt tijdens mijn bezoek aan het cafe. Ella en ik namen beiden een andere croissant en een ander drankje. Benieuwd hoe het smaakt, wat de kosten zijn en naar de prachtige looks van dit cafe? Bekijk dan de video.

Mijn Cafe Layer Studio video:

Bij Cafe Layer Studio is een bakery cafe en vind je voornamelijk geweldige croissants (met de lekkerste smaken en vullingen) en andere kleine gebakjes. Taart vind je er niet echt, enkel een paar in de vitrine. Naast een eindeloze lijst aan koffie hebben ze ook nog genoeg andere drankjes voor mensen die geen koffie drinken… Hallo, ik dus! J 



Het Gangnam gebied in Seoul is redelijk groot, voor dit café moet je dan ook niet uitstappen bij Gangnam station maar bij Seolleung. Neem exit 1 en vanaf daar is het eigenlijk redelijk makkelijk te vinden. Het adres van Cafe Layer Studio is: 901-31, Daechi-dong, Gangnam-gu, Seoul 1F (서울특별시 강남구 삼성로75 40 1F). 

Het cafe is van 09:00 tot 22:20 geopend en vanaf 22:00 mag je niet meer bestellen. Leuk weetje: als je jouw bestelling komt afhalen, krijg je 1.000 won korting.




Een reactie posten

0 Reacties